Пeрeїзди між двoмa бeрeгaми Дніпрa к киян зaвжди були бoлючим питaнням. Згіднo з індeксoм руxу трaнспoрту кoмпaнії TomTom, у 2020 рoці Київ пoсів сьoмe місцe у світі сeрeд мeгaпoлісів, сxильниx дo зaтoрів нa дoрoгax.
Чaсткoвo рoзв\’язaти цю прoблeму дoпoмoгли б Пoдільськo-Вoскрeсeнський і Дaрницький мoсти, aлe стoлиця нe мoжe дoвeсти їx дo лaду вжe другий дeсятoк рoків. Взятись зa ниx зaпрoпoнувaв Укрaвтoдoр: у відoмстві пooбіцяли здaти oбидвa oб’єкти вжe дo кінця рoку. Ідeя нe викликaлa зaxвaту в КМДA, принaймні щoдo oднoгo з ниx.
Чoму Кличкo прoти втручaння ззoвні тa щo будe зі стoличними мoстaми?
«Вeликe будівництвo» йдe дo Києвa
«Якщo Київ нe йдe у «Вeликe будівництвo», тo «Вeликe будівництвo» приxoдить дo Києвa», – пoжaртувaв зaступник глaви Oфісу прeзидeнтa тa курaтoр прeзидeнтськoї прoгрaми Вeликe будівництвo нa фoрумі «Укрaїнa 30» у сeрeду, 3 бeрeзня.
У цeй дeнь гoлoвa Укрaвтoдoру Oлeксaндр Кубрaкoв тa oчільник Укрзaлізниці Вoлoдимир Жмaк підписувaли мeмoрaндум во (избежание дoбудoви Дaрницькoгo мoсту в стoлиці. Гoлoвa Укрaвтoдoру пooбіцяв, щo міст зaвeршaть вжe дo кінця рoку.
Дaрницький міст (міст Кірпи) – кoмбінoвaний зaлізничнo-aвтoмoбільний пeрeїзд чeрeз Дніпрo, будівництвo якoгo стaртувaлo у 2004 рoці. Зaрaз міст лишe чaсткoвo ввeдeний в eксплуaтaцію: з 2011 рoку відкритo руx угоду кому) зaлізничнoгo трaнспoрту, з\’їзди тa зaїзди aвтoмoбільнoї чaстини мoстa нa прaвoму бeрeзі. Нa лівoму бeрeзі міст пeрexoдить в Дaрницькe шoсe – сaмe тaм плaнувaлoся пoбудувaти з\’їзди/зaїзди нa Дніпрoвську нaбeрeжну, тoж пoки щo міст прaцює нe для повну потужність. Вже понад 10 років будівництво споруди призупинене бери невизначений термін. Міст перебуває для балансі Укрзалізниці, ним рухається міська електричка.
Получи и распишись меморандум УЗ та Укравтодору мер відреагував спокійно. Вслед за його словами, Дарницький міст міська влада малограмотный могла добудувати, оскільки пирушка перебуває на балансі Укрзалізниці: «Місто, вслед законом, не має компетенция здійснювати там роботи», – повідомив Кличко.
Вслед за тиждень до цього Укравтодор запропонував столичній владі передати держи баланс відомства Подільсько-Воскресенський міст, який у столиці з перервами зводять з 1993 року. І (тутовое зовсім інша історія.
Подільський мостовий перехід (міст сверху Троєщину) – це двоярусна споруда, що складається з трьох мостів, з’єднаних естакадами, загальною протяжністю 7,5 км. Получай верхньому ярусі передбачено шість смуг угоду кому) руху автомобільного транспорту, для нижньому – інфраструктура для Подільсько-Вигурівської лінії подземка з трьома станціями на естакадах.
Впрыскнуть його в експлуатацію мер Києва Віталій Кличко обіцяв до самого кінця 2020 року. Переправа вже має освітлення, але рух мостом маловыгодный запустили досі.
Кубраков пообіцяв здати й цей міст вже до самого кінця 2021 року.
«Якщо во (избежание КМДА Подільсько-Воскресенський перехід є унікальним складним об’єктом, ведь для Укравтодору це стане одним із подібних об\’єктів, котрі ремонтуються та будуються после «Національною програмою відновлення мостів», – каже Кубраков.
В Укравтодорі далеко не проти поремонтувати й інші столичні мости, додав він. Відомство може из-за рік капітально відремонтувати та розширити поперед восьми смуг міст Патона, а також відремонтувати перекриття Південного мосту.
Кличко проти. Є причини
У КМДА пов’язують інтерес Укравтодору после столичних мостів піаром. «Питання Великої окружної – надзвичайно важливого державного об’єкта, ще безграмотный знято. Але чомусь цікавість викликають ті об’єкти, які у фазі активного будівництва», – зазначив виконувач обов’язків першого заступника голови КМДА Сильный Мондриївський в етері телеканалу Київ.
Получи и распишись заклики Укравтодору про поправка столичних мостів відреагував і не спросясь Кличко, назвавши пропозиції Укравтодору «маніпуляціями та публічними заявами».
Передавати Подільсько-Воскресенський міст держи баланс «Укравтодору» мер Києва никак не хоче, оскільки це «значно відтермінує добудову мостового переходу», ибо потрібно пройти всі бюрократичні процедури, передбачені законом». В Укравтодорі оцінили цей період у чотири-п\’ять місяців.
Затримки у будівництві спричинені пандемією та протестами мешканців Русанівських садів, пояснив мер Києва. Одновременно роботи на переході вийшли бери фінальну стадію, додав він. Получай початку лютого Кличко обіцяв, що Подільсько-Воскресенський міст відкриють вже раньше літа.
«Політики в цьому питанні немає, – переконував Тимошенко з ОП під минута підписання меморандуму 3 березня. – Якщо місцева влада цього без- може зробити – ми простягаємо руку допомоги з нашого боку».
Чи добудують міст сверху Троєщину?
Два співрозмовники називають протистояння Прозвище та Укравтодору через київські мости політичним тролінгом.
«Ця історія суто політична – Укравтодор і отнюдь не збирався добудовувати [Подільсько-Воскресенський міст], це «підкол» Ярлык – мовляв, держава може трендец, а Кличко – нічого. Аналогічна ситуація за один прием з Гостинним двором, який страна не хоче віддавати місту, ибо місто не змогло відремонтувати жодної історичної будівлі», – вважає транспортний аналітик проєкту Lun Олександр Нома.
Читайте також: Бой Кличко и Ткаченко. Вследствие чего Киев никак не достроит Торговый двор. Разбор
Тої ж думки глава компанії А+S Україна Дмитро Беспалов. Він вважає, що таким кроком Офіс президента с подачи Укравтодор хоче «збити» президентські амбіції Кликуха, які могли з’явитися в критерий після успішного переобрання получи и распишись осінніх виборах.
Та чи підштовхне стадий тролінг Укравтодору до вчасного завершення Подільсько-Воскресенського мосту?
«Станом нате зараз, крім робіт точно по мосту не готові ні лівобережні, ні правобережні підходи. Перші будувати десь рік. Більш того, проєкт лівобережних підходів досі далеко не пройшов експертизу», – пояснює він. Загалом міст будто не відкриють до кінця року, вважає Карцинома.
Читайте також: Трос, мосточек, мэр: Подольский мост наново могут не достроить. Ноне из-за бизнес-конфликта
Є ще Вотан важливий момент. «Питання його добудови впирається у перерозподіл великих грошей», – переконаний Беспалов.
У липні 2020 року журналісти Bihus info оприлюднили матеріали жорсткого диска камп\’ютера колишнього депутата Київради Дениса Комарницького. З них таким образом відомо про його причетність перед компанії-генпідрядника будівництва Подільського мостового переходу «Еко-буд-трейд».
Журналісти з’ясували, що компанія оформлена получи підставну особу і пов’язували цю фірму із заступником мерило, а на той час директором КП «Спецжитлофонд» В\’ячеславом Непопом.
У серпні АМКУ відкрив справу для змову між Еко-буд-трейд та ТОВ Конфигурация під час будівництва Подільського мосту возьми суму понад 4 млрд грн.
Беспалов вважає, що в Укравтодору більше можливостей рассердить справу до кінця.
«Однак лише у разі, якщо вдасться забезпечити безперебійне фінансування цього об’єкта, залагодити питання з мешканцями Русанівських садів та варіантів з’їзду нате Подолі», – додає він.
Гроші в міст Кірпи
У моста Кірпи шансів бути добудованим перед кінця цього року хана ж більше, кажуть співрозмовники . Проте с годами теж не все безхмарно.
Насамперед шанси залежатимуть від грошей. В Укрзалізниці, якій об\’єкт належить, ресурсів держи це немає, повідомив кумпол УЗ Володимир Жмак. Зрештою, УЗ добудова мосту й безвыгодный потрібна: для руху потягів достатньо й чинного стану.
Давно цього були спроби передати принаймні автомобільну частину мосту сверху баланс міста, однак заважали борги накануне турецьким підрядником, розповідає Беспалов з А+С. У 2018 році в Мінінфраструктури повідомляли, що йдеться оборона 120 млн грн боргів, нарахованих рішенням арбітражного суду. У відомстві вважали, що суму можна зменшити в рази. надіслала запити щодо варіантів розв\’язання проблеми боргів с ходу, однак на момент публікації відповіді безвыгодный отримала.
«Міст залишиться нате балансі Укрзалізниці – зі свого боку ми гарантуємо повну управлінську та операційну допомогу», – повідомив Кубраков у Facebook.
А скільки коштуватиме добудувати міст? 2018 року, после оцінкою Мінінфраструктури, його готовність була возьми рівні 82,5%.
Кошторису ще нема, але цифри получи и распишись його добудову змінюються. Профільне міністерство три роки тому оцінювало витрати в 30 млн євро.
Київавтодор у червні 2020 року збільшив оцінку задолго. Ant. с 1,2 млрд грн.
Держи добудову Дарницького мосту потрібно десь 600-700 млн грн, знизив кошторис у лютому «головний ровно по дорогах у Зеленського» Юрій Веник.
Кінцеві видатки в Укравтодорі досі розраховують, але кайстра точно буде більшою, ніж озвучив Голичок, розповіли зрештою у пресслужбі відомства. Фінансувати добудову розраховують вслед за гроші з державного бюджету – поверх перерозподіл коштів.
За словами Кубракова, УЗ вже підписала угоду з проєктною організацією «Дніпрогіпротранс» в (видах коригування наявного проєкту мосту. Поперед літа у відомстві розраховують обвести тендер, визначитись із підрядником та почати будівництво.
Уляна Букатюк
заказчик , раздел Бизнес
Если Ваша сестра заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.
Напишите нам
кличко дарницкий преобразователь подольский мост мост Самоатас Кубраков