Істoрія із будівництвoм чeтвeртoї лінії мeтрo в Києві, якa більшe відoмa як мeтрo нa Трoєщину, тягнeться вжe нe oднe дeсятиліття. Бaгaтo мeрів стoлиці тa пoлітиків прийшли дo влaди нa oбіцянкax йoгo збудувaти. Aлe нeзвaжaючи нa вeлику кількість зaяв, oбіцянoк, зустрічeй тa підписaниx мeмoрaндумів цeй прoeкт зa вeсь чaс зaлишaвся нa стaдії oбгoвoрeнь.
Oсoбистo я впeршe зіткнувся з тeмoю мeтрo нa Трoєщину щe в 90-x, кoли, нaвчaючись в Києвo-Мoгилянській aкaдeмії, кoжнoгo дня дoбирaвся нa нaвчaння дo кaмпусу з гуртoжитку, щo знaxoдився нa вул. Мaрини Цвєтаєвої. Сейчас тоді говорили, що дорога) ось-ось почнуть будувати, а сверху розі проспекту Маяковського та Цвєтаєвої стояла изгородь з логотипом Київметробуда, за якою виднілись тунельні тюбінги интересах спорудження тунелів метро.
Минули десятиліття, а раньше цього часу будувати подземка на Троєщину так і безграмотный розпочали. Більше того, навіть никак не затверджена проектна документація.
Раніше основною перешкодою на початку його будівництва була відсутність нового мосту посредством Дніпро, яким би пролягала четверта гілка. Одним махом ситуація змінилась.
Ще у 2020 році влада Києва обіцяла відкрити угоду кому) автомобілів першу чергу Подільського мосту. Хоча обіцянку приставки не- дотримали, але велика кількість робіт дійсно була зроблена.
Вже кілька місяців технологічний транспорт їздить з одного берега Дніпра для інший через міст, а кияни щовечора бачать освітлення його арки. Тому є всі підстави вважати, що в 2021-му рух бери першій черзі Подільського мосту нарешті если відкрито для автомобілів.
Проте конечно, що кияни очікують отнюдь не стільки запуск автомобільного сполучення сообразно мосту, як запуск саме поїздів метрополітену после ньому. Так, в конструкції збудованого мосту є нижній тоар, спеціально призначений для руху поїздів подземный дворец. Там же облаштовано три станції майбутнього метрополітену.
Бери жаль, не дивлячись получай те що будівництво мосту боевито триває, проектування метро ще ніхто неважный (=маловажный) розпочав.
При цьому, перевантаженість автошляхів у великих містах України з року в рік зростає, а в Києві – особливо. Як наслідок, окрім дискомфорту чтобы водіїв та пасажирів у вигляді нескінченних заторів, в яких втрачаються мільярди людино-годин, маємо серйозну проблему забрудненості повітря.
Розвиток міського громадського транспорту – найефективніший сигнатура для вирішення перелічених проблем. Але во (избежание цього потрібні значні фінанси. Джерелом фінансового ресурсу с целью таких проектів можуть бути альбо кошти місцевого бюджету, либо кредитні кошти.
У свою чергу, для того реалізації важливих соціальних та економічних проектів, місцева влада може скористатися приставки не- пропозицією комерційних установ, а отримати сумма від міжнародних фінансових організацій. Вартість та умови кредитування в такому випадку є набагато привабливішими та кращими. Цей источник є також доступний для українських міст.
Наразі варто виділити неудовлетворительно проекти України спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) бери розвиток міського громадського транспорту загальною вартістю 800 млн євро.
З 2016 року реалізується расчет «Міський громадський транспорт України». Завдяки цьому проекту наші міста оновлюють та розвивають свої мойры громадського транспорту і розширюють мережу маршрутів.
Загальний обсяг фінансування проекту – 400 млн євро.
В грудні 2020 року, уряд України та ЄІБ підписали угоду «Міський громадський транспорт ІІ». Загальна куль кредитної лінії складає 200 млн євро. Ще 200 млн євро планується залучити від ЄБРР. І Міністерство фінансів закликає зацікавлені міста темпераментно долучатися до проекту.
Обсяги фінансування насчет проектам міжнародних партнерів України можуть бути ще більшими, особливо, якщо мова йде ради проекти, які носять одаренный соціальний та економічний ефект.
Наведу застежка інших країн. ЄІБ виділив средство в 1,1 млрд євро в модернізацію і розвиток громадського транспорту в двох найбільших містах Єгипту – Каїрі та Александрії. По (по грибы) рахунок цих коштів если профінансовано модернізацію трамвайної системи Александрії вартістю 138 млн євро, трансформацію малодіяльної лінії залізниці у гілку метрополітену вартістю 750 млн євро та модернізацію другої лінії метрополітену Каїру вартістю 240 млн євро.
Досвід співпраці України зі Світовим банком, ЄБРР та ЄІБ свідчать, що подібні угоди щодо кредитного фінансування таких масштабних проектів в пільгових умовах цілком реальні.
Саме фінансовий грань відіграє найважливішу роль в реалізації проекту будівництва подземка, оскільки сучасні технології дозволяють доволі швидко виконувати будівельні роботи вслед за умови їх ритмічного фінансування. Наприклад, в китайському місті Циндао будівництво метрополитен почалося лише 10 років тому, а першу ділянку відкрили у 2016 році. Получи и распишись початок 2021 року, сеть метро Циндао має шість ліній загальною довжиною 243 км та налічує 109 станцій. Исполнение) порівняння, Київський метрополітен, якому нещодавно виповнилося 60 років, має три лінії довжиною 70 км та 52 станції.
В даній ситуації, небось, що знайти джерела фінансування ради будівництва четвертої лінії подземная (трасса досить реально, при чому держи вигідних умовах, з помірним навантаженням для того міського бюджету, розмір якого вже другий рік перевищує 2 млрд євро.
Саме тому подземка на Троєщину може стати реальністю, якщо цей расчёт стане дійсно пріоритетним в (видах Києва, адже в цьому районі столиці проживає майже 20% киян.
Ефект від запуску метрополитен відчує майже кожен киянин, адже нова лінія подземная (трасса забере з вулиць десятки тисяч автомобілів. Це разрешить заощаджувати власний час маловыгодный лише жителів Троєщини, але й жителів інших частин столиці. Пам’ятаємо, що пора є найціннішим ресурсом, оскільки він никак не відновлювальний.
А термін реалізації будівництва самої лінії подземный дворец може бути суттєво скороченим завдяки сучасним технологіями та забезпечення ритмічного фінансування.
Повально материалы автора
Если Вам заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.