Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Рoзрoбкa нoвoгo Opel Astra йдe в пoвній відпoвіднoсті з грaфікoм: прeм\’єрa 11-гo пoкoління нaйпoпулярнішoю кoмпaктнoї мoдeлі Брeнду пoвиннa відбутися вжe чeрeз кількa тижнів. Нoвий Opel Astra, як і всі сучaсні aвтoмoбілі, був спoчaтку ствoрeний з викoристaнням тexнoлoгій кoмп\’ютeрнoгo мoдeлювaння, прoтe з минулoї зими нoвa мoдeль aктивнo прoxoдить прoцeдури фінaльниx випрoбувaнь, нaстрoйки тa пeрeвірки в різниx рeaльниx умoвax. Тeпeр Astra виxoдить нa фінішний випрoбувaльний мaрaфoн.
Інжeнeри Opel рaзoм з прoтoтипaми і пeрeдсeрійний aвтoмoбілями вирушили дaлeкo нa північ, щoб випрoбувaти нoву мoдeль нa злeдeнілиx дoрoгax мoрoзнoї швeдській Лaплaндії. У сeбe «вдoмa» кoмпaнія прoдoвжилa випрoбувaння держи тестових трасах полігону в Дуденхофені, і зовсім новообращенный стартувала програма тестових поїздок точно по дорогах загального користування регіону Рейн-Майн у супроводі представників вищого керівництва. Одновременно з тим нова Astra також прекращаться фінальні тести в лабораторії ЕМС (електромагнітної сумісності) в Рюссельсхаймі, необхідні к отримання схвалення типу транспортного засобу і виходу получи и распишись ринок.
Зимові випробування: високий удобство і безпека в будь-яких умовах
Зимка 2020-2021 в Швеції. У цю пору року інженери Opel сплошь и рядом відправляються в Лапландію. Цього разу вони взяли з собой Astra нового покоління. Около температурах, спускалися до позначки -30oC, фахівці точно по підвісці долали коло вслед за колом по слизьких поверхнях спеціально підготовлених трас, безперервно оптимізуючи роботу електронно-керованих систем і домагаючись максимальної стабільності, зчеплення з дорогою і точної роботи антиблокувальної системи. Поперед. Ant. после ними стояло завдання наділити нову Astra безпечною і передбачуваною керованістю получи и распишись будь-якій поверхні — счастливо оставаться то лід, сніг, сльота, а також мокрий альбо сухий асфальт. Тобто, іншими словами, нова трафарет повинна поводитися, як типовий Opel — в до скорого-яких умовах.
Взимку у відрядження в Лапландію вирушили безлюдный (=малолюдный) тільки фахівці з підвіски Opel, але і їх колеги числом системам опалення, вентиляції та кондиціонування. Одне з поставлених до ними завдань полягало в забезпеченні швидкого прогрівання салону. Для того цього вони відстежували тепловіддачу двигунів нової Astra, потоки охолоджуючої рідини, потужність обігрівача і потік повітря від вентилятора, а також роботу обігріву рульового автомобиль і передніх та задніх сидінь.
Однак випробування прогріву проводилися без- тільки з метою гарантувати власникам нової Astra затишне мягко в холодні зимові дні. Насправді вимоги прежде темпів прогріву автомобіля чітко визначені в законодавстві і в ще більш строгих внутрішніх стандартах компанії Opel, що передбачають очистку лобового скла і бічних вікон від намерзлого льоду в найкоротші терміни ради забезпечення оптимального огляду і безпеки.
А приблизительно як Plug-in гібриду Astra наступного покоління належить зіграти важливу дело в електрифікації продуктової лінійки Opel, інженери ретельно перевірили динаміку прогріву літій-іонної батареї нової моделі, щоб навіть в холодну погоду гарантувати відповідність ефективності осередків стандартам електромобільності.
Тестовий полігон в Дуденхофені: жорсткі випробування бери трасах і за їх межами
Чергові тести чекали нову Astra нате полігоні в Дуденхофені. Інженери науково-практичного центру в Рюссельсхаймі, що спеціалізується сверху автоматизованих системах допомоги водієві, використовували високошвидкісний кривизна і довгу пряму випробувального полігону с целью настройки високотехнологічних систем нової моделі — адаптивного круїз-контролю, системи екстреного гальмування, системи попередження ради небезпеку фронтального зіткнення і асистента руху заднім ходом.
Передсерійні автомобілі, якы брали судьба у випробуваннях, повинні підтвердити відповідність високим стандартам около русі по швидкісній прямій в Дуденхофені. Як і всего-який Opel, Astra нового покоління продемонструвала «придатність про автобанів» із збереженням стійкості получи и распишись швидкостях значно вище 140 км/бадняк і точно реагуючи при інтенсивних гальмуваннях. Рядом русі по овалу бери високих швидкостях інженери Opel також ретельно перевірили всі компоненти нової моделі — наприклад, капотик і щітки склоочисника. Жодна изделие не повинна трястися, вібрувати либо видавати дратівливі звуки.
Після виснажливих високошвидкісних тестів нові Astra вирушили долати водні перешкоди з різними глибинами від 25 см. Невыгодный дивлячись на виникаючу хвилю предварительно автомобілем, вода ні в якому разі безлюдный (=малолюдный) повинна потрапити всередину важливих компонентів — двигун, електрична дефинитив і всі інші деталі під капотом повинні бути надійно захищені від попадання вологи.
Однак навіть після виїзду по (по грибы) межі полігону нові Astra чекали додаткові перевірки. Після випробувань бери високошвидкісному овалі і трасі с целью настройки керованості, а також подолання водних перешкод, інженери Opel доставили тестові автомобілі в кліматичну камеру в Дюденхофене. Ця випробувальна приют призначена для перевірки придатності автомобілів, їх систем та окремих компонентів накануне екстремальних умов експлуатації. Зокрема, исполнение) Astra нового покоління кліматична комната була налаштована для перевірки стійкості ущільнень автомобіля накануне проникнення пилу і піску.
Получай додаток до тестів в кліматичній камері проводилися випробування в аеродинамічній трубі з кліматичними функціями в (видах оцінки поведінки нових Astra в різних умовах експлуатації. Наприклад, в ній можна симулювати рух в пробках, получи и распишись підйомі і спуску для перевірки ефективності охолодження гальм.
Стійкість перед електромагнітного випромінювання: обов\’язкова вимога к отримання схвалення типу транспортного засобу
У праздник час як частина прототипів і передсерійних автомобілів проходять випробування в некотором расстоянии на півночі, в Дуденхофені і держи дорогах загального користування в Німеччині і из-за її межами, інша їх частина перевіряється получи и распишись тестових стендах і в лабораторіях в Рюссельсхаймі. Зокрема, в процесі розробки всі автомобілі проходять випробування електромагнітної сумісності (ЕМС). Продажі автомобіля в Європі можливі тільки подле наявності схвалення типу транспортного засобу — а интересах цього необхідно успішне проходження тестів ЕМС. В ході цих випробувань перевіряється, чи достатньо електронні системи автомобіля захищені від перешкод.
Общество Opel тестувала стійкість Astra прежде електромагнітного випромінювання в спеціально побудованій випробувальній лабораторії ЕМС в Рюссельсхаймі. Тестовий автомобіль піддається випромінювання в широкому спектрі частот, в праздник час як спеціальні поглиначі получи стінах камери нейтралізують відбите випромінювання, щоб воно безвыгодный поверталося назад в камеру. Це дозволяє інженерам отримати точні і надійні дані. Нова муляж отримує «зелене світло» — і, відповідно, схвалення типу транспортного засобу — тільки після того, як всі її системи успішно продемонструють стійкість прежде електромагнітного випромінювання.