Чaс підвoдити пeрші підсумки рoку. І xoч прaвильнo пoчинaти з фрaзи «цe був склaдний рік на…», aлe я всe ж спрoбую oписaти іншу стoрoну і скaжу, щo цe був дужe вaжливий рік во (избежание всієї трaнспoртнoї індустрії. Чoму? Дaлі – oснoвні виснoвки.
Міжнaрoдні пeрeвeзeння
Ця гaлузь виявились зaнaдтo врaзливoю, aджe рішeння прo тe, щo «під чaс eпідeмії народище мoжуть oбійтись бeз туризму, a бізнeс-питaння мoжуть пoвністю пeрeйти в онлайн» було прийнято переважною більшістю розвинених країн світу.
Ймовірно, протягом найближчих п’яти-десяти років, получай нас чекають значні зміни в підході впредь до міжнародних сполучень, адже другий такий локдаун більшість авіакомпаній нехитро не переживе.
Комерційні перевезення, доставки
Держи відміну від галузі міжнародних перевезень, цього року такі бізнеси попросту бумили і, хоч вже з меншим темпом, але продовжують стрімко зростати, адже найважливіша річ, яка могла трапитися с целью таких компаній, – сотні мільйонів користувачів, що ніколи раніше безлюдный (=малолюдный) наважувались скористатись схожими сервісами, чи несложно не мали потреби, були змушені це зробити та отримали змогу оцінити зручність, що неодмінно додало розміру багатьом ринкам у цій сфері.
Автомобільні перевезення, таксі
Це пирушка самий випадок, коли криза – минута для можливостей, і протягом цього року відбулось певне перерозподілення сил та долей получи и распишись деяких ринках. Криза вкотре нагадала относительно важливість гнучкості та швидкості прийняття рішень.
70-80% падіння для початку року повністю компенсувались відчутним ростом в третьому-четвертому кварталі, частково і вследствие відкладений попит.
Громадський транспорт
В багатьох країнах він повністю чи частково дотаційний, тому держи перших хвилях намагання багатьох муніципальних чи центральних влад прикрити цей краник витрат були зрозумілими. Проте, це завжди викликало масу невдоволення у середніх та нижчих класів, адже у них неоднократно зовсім не було альтернатив в целях персональної логістики, а в середньому такі персонал працюють у соціально значущих сферах чи в підприємствах, які не мають можливості ради віддаленої роботи.
Деяким країнам вдавалось налагодити процес вибіркового транспортування, деякі ж несложно махнули рукою. На мою думку, громадський транспорт надалі кончено більше персоналізуватиметься.
Мікромобільність
Попри глобальний скепсис, що потроху наростав протягом останніх двох років, 2020-й рік вдихнув нове життя в сферу мікромобільності. Бажання дистанціюватись настільки неотразимо укорінилось в побутових паттернах людей, що прокатний двухколесная машина чи електросамокат стали ще більш спокусливою альтернативою автобусу, подземная (трасса чи таксі.
Протягом наступних років ці ринки принесуть в наші тротуари багато нових та цікавих девайсів с целью подорожей на короткі та довгі дистанції.
Електрика VS нафта
Ще у школі нам розповідали оборона те, що нафти залишилось да ну? максимум на 80-100 років, і базисная точка, майбутнє вже тут, а 2020-й зробив чи неважный (=маловажный) найбільший крок у розвитку електрокарів. Мем року для те, що за капіталізацію компанії Ілона Накладка Tesla можна купити автоконцерну Toyota, Volkswagen, Mercedes, BMW, Ford, Honda і ще з десяток дрібніших автовиробників получи здачу.
Гонка настільки швидка та ефективна, що путем один-два роки придбання електромобіля, ймовірно, вже матиме фінансовий сенс для того середньостатистичного користувача.
Володіння/користування
Ужель і наостанок, моє улюблене. Попри, а цього року ще й завдяки кризі, світ невпинно рухається вплоть до усвідомлення безглуздості володіння. Прощай-чим. Житлом, автівкою, власними виробничими потужностями… Безвыездно більше прикладів у різних сферах життя та бізнесу доводять тетюха, що спільне користування саме в моменти необхідності набагато ефективніше ніж бесспорно володіння, що сковує можливості чи причинять збитки.
Далі буде ще Вотан «це був складний рік», тому без- варто сподіватись що по (по грибы) два тижні щось зміниться, радше панихида знайти баланс між новим собой і новим світом та продовжувати розвиток в нових умовах.
Постоянно материалы автора
Если Ваша сестра заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.